AKTUELNO

Gradonačelnik Beograda Siniša Mali i zaposleni u GSP-u negirali su navode kandidata za gradonačelnika Beograda Dragana Đilasa da je situacija u GSP-u teška i da će to preduzeće biti ugašeno ako se nešto ne promeni, a građanima su poručili da je to samo još jedna laž čelnika prethodne vlasti.

U prilog tome, gradonačelnik kaže da je Đilas lagao o visini zarada zaposlenih u GSP-u, ali ukazuje da je, naprotiv, to gradsko preduzeće za vreme Đilasove vlasti dovedeno praktično na rub propasti.

- Prema listiću koji imam i na osnovu razgovora sa radnicima, u vreme Đilasove vlasti 2011, plata vozača u GSP u junu mesecu iznosila je tačno 53. 995 manje od 850 evra, koliko je on tvrdio da primaju - rekao je Mali.

Gradonačelnik ističe da je GSP u vreme Đilasa doveden do ruba propasti.

- Sa Đilasovim bus-plus sistemom, pare su otišle u privatne ruke, na štetu GSP, nabavka "Solarisovih" autobusa iz poljske fabrike, takođe je bila na štetu GSP i nabavku skupih tramvaja, takođe na štetu GSP - rekao je Mali.

- To je osoba (Đilas) koja je toliko brinula o radnicima da je većina imala ugovore na privremeno povremene poslove, a mi smo za 823 radnika obezbedili ugovore za stalno zapošljavanje prošle godine To je briga o radnicima i razlika Đilasove vlasti i onoga što smo za radnike uradili mi - rekao je Mali.

Mali: Đilas samo "crtao", šansu nije iskoristio

Gradonačelnik Beograda Siniša Mali izjavio je danas da su se planovi Dragana Đilasa o izgradnji metroa svodili samo na "crtanje" i da je imao šansu koju nije iskoristio. - Dragan Đilas ponovo obećava da će napraviti metro. Takvo obećanje dao je 2010. godine kada je rekao da će za dve godine biti završena prva linija metroa. Naravno ni to obećanje nije ispunio - rekao je Mali novinarima. Kako je rekao, Đilas je vodio Beograd šest godina i imao svoju šansu koju nije iskoristio. - Njegovi planovi su se svodili samo na crtanje i sada je naša prilika da 2020. kao što smo i obećali krenemo izgradnju metroa - poručio je Mali.

Zamenik šefa Službe dispečera, Siniša Mladenović potvrdio je da plate zaposlenih u GSP sada nisu manje.

- Imamo novi kolektivni ugovor, bolje uslove rada i bolji odnos prema radnicima. Sve ostalo je apsolutna laž - rekao je Mladenović.

Milan Stojanović, vozač, kaže da je najveći problem u GSP-u to što je iz preduzeća izmeštena naplata karata i posao poveren nekoj privatnoj firmi.

Elektromehaničar Steva Dženopoljac ističe da sada dobijaju redovno nove delove, da imaju nov alat i sve to, kaže, stiže na vreme.

I vozač Miljan Radović to potvrđuje, a posebno ističe da zaposleni u GSP-u sada, u odnosu na period prethodne vlasti, imaju bolju zaštitu sindikata, da su uslovi rada bolji, sa tendencijom da, kako kaže, budu još bolji.

- Imamo novi kolektivni ugovor i poslodavac nas poštuje - naveo je Radović.

#Dragan Đilas

#GSP Beograd

#Siniša Mali

'