AKTUELNO

PSA grupa danas je predstavila jedan od svojih najvažnijih novih modela, verziju kompaktnog C4, sa 20 ljudi koji su bili fizički prisutni i 2.600 koji su gledali onlajn.

Ovakva marketinška praksa zbog pandemije korona virusa postaje sve popularnija u auto-industriji, nakon otkazivanja auto-sajma u Zzenevi drugu godinu zaredom.

Sitroen je predstavio novu verziju kompaktnog C4, vozila koje će biti ključno za prodaju, jer se taj brend suočava sa visoko konkurentnim evropskim tržištem automobila usred krize nastale zbog korona virusa, prenosi AP.

Foto: Tanjug AP/Michel Euler

Pored epidemije virusa, autoindustrija se suočava sa brojnim preprekama, uključujući regulatorne zahteve Evropske unije za smanjenje prosečne emisije ugljendioksida.

Foto: Tanjug AP/Michel Euler

Prodaja Sitroena smanjena je u aprilu za 86,4 odsto u periodu najstrožih ograničenja aktivnosti, na 9.500 vozila sa 69.900 u istom mesecu prošle godine.

Foto: Tanjug AP/Michel Euler

Proizvođači automobila organizovali su sve više marketinških događja na mreži, čak i pre izbijanja virusa, kako bi uštedeli troškove posete auto-sajmu i ekskluzivno se fokusirali na svoj proizvod.

#Automobil

#C4

#Sitroen

#citroen