AKTUELNO

Javno preduzeće Pošta Srbije je tokom gotovo dva veka svog postojanja uvek predstavljala jedan od najznačajnijih poslovnih sistema naše države, ne samo zato što raspolaže najvećom infrastrukturnom i logističkom mrežom, koja pokriva celu teritoriju Republike Srbije – već pre svega zbog kvaliteta i dostupnosti usluga koju pruža i korporativne i društvene odgovornosti koju iskazuje u svakom trenutku, saopštio je Zoran Đorđević v.d. direktora Javnog preduzeća „Pošta Srbije”.

- Svi zaposleni u JP Pošta Srbije, njih oko 15.000, svojim radom i posvećenošću, odgovornošću i spremnošću za stalnu edukaciju i usvajanje novih znanja, veština i kompetencija, svakodnevno dokazuju da smo lider u oblasti poštanskog saobraćaja i usluga, kao i da smo kredibilan i uspešan poslovni sistem koji je osposobljen da u praksi realizuje i najzahtevnije projekte u svim logističkim i finansijskim uslugama, ali i da smo uvek otvoreni za osvajanje novih tehnologija i primenu inovacija u ovoj oblasti - naglasio je Đorđević.

Dodaje da je Pošta Srbije moćan, tehničko-tehnološki opremljen i umrežen sistem, sposoban da brzo, kvalitetno i efikasno reaguje na sve promene na tržištu pružanja usluga poštanskog saobraćaja svih vrsta i finansijskih transakcija, kao što je i uvek okrenut konkretnim potrebama svojih korisnika, bez obzira da li se radi o pojedincu, građaninu, velikim privrednim sistemima ili potrebama države i njenih organa.

- Kvalitet naših usluga, koji je verifikovan brojnim domaćim i međunarodnim priznanjima, društvena odgovornost u poslovanju, koju permanentno iskazujemo kroz različite forme aktivnog učešća u akcijama koje imaju širi društveni značaj, stalna briga za zaposlene, za njihov radno-pravni i socijalno-ekonomski status, uz njihovo konstantno usavršavanje i edukovanje – čine nas posebno ponosnim, ali nas, ujedno, i obavezuju da pozitivne poslovne rezultate koje postižemo svakodnevno dodatno unapređujemo i poboljšavamo, na zadovoljstvo svih korisnika naših usluga - rekao je Đorđević.

#Pošta Srbije

#Zoran Đorđević