AKTUELNO

Na društvenoj mreži Tviter nastala je prava pometnja nakon što je jedan nastavnik objavio tvit u kome je napisao da su on i njegove kolege zabrinute zbog svakodnevnog prijavljivanja incidenata đaka.

- Za nepune dve nedelje nastave obavio sam razgovore sa devet roditelja. Razgovori sa učenicima svaki dan: vređanje, udaranje, guranje, šutanje, šutanje patika u plafon, udario druga glavom u sto, oduzet leptir (nož) - roditelj se pravda da je to samo igračka jer nije naoštren. Peti razred - napisao je autor.

Zatim je dodao:

- Koleginice i kolege mi svaki dan prijavljuju nove incidente. Nismo ni pola meseca u nastavi, ovakvu situaciju nisam imao za 20 godina rada. Iskreno, hvata me panika - poručio je nastavnik.

Ovaj tvit podstakao je i druge nastavnike da napišu kakve su probleme imali sa učenicima na samom početku godine.

- U našoj školi su petaci prvo tukli prvaka, baš ga šutirali i udarali pesnicama u rebra, a sledećeg dana bacali kamenje kroz prozore učionica u prizemlju na drugu decu. Ne znam šta se dešava sa decom, da li su toliko vaspitno i emotivno zapuštena ili - piše u prvom komentaru, dok u drugom stoji:

- Koleginica mi kaže da je na dopunskoj tek videla koliko su željni nečije pažnje i vremena. Tako da emotivno sigurno a samim tim u velikoj meri i vaspitno;

- Sve su gori i gori, u vrtiću u dve mlađe grupe (54) niko ne zna da kaže "hvala", "molim", samo da narede znaju: "Daj, obuci me" , prevrću ocima kad im se obratis, kaže ti "šta je", jedan udara i decu i nas, a imaju tri godine;

- Istina. Pogledajte roditelje ispred vrtića, niko ali niko ne kaže "dobar dan", svi su nešto besni, bitni, nervozni. Takvu su i deca - glase neki od komentara.

Mnogi su prokomentarisali da su to pak porodične, tradicionalne i pravoslavne vrednosti te i da ih deca nose od kuće.

- Prošla su vremena kada su učenici poštovali profesore, kada je postojalo kućno vaspitanje, kada su deca bila deca, a ne nasilnici, koji se takmiče ko će veću glupost da napravi, a roditelji pravdali - navodi se u jednom od komentara.

Autor: