AKTUELNO

Firma se sastoji od 70 odsto muškaraca.

Ruska kompanija Tatprof suočila se sa žestokim kritikama zbog toga što je radnicama ponudila novčane bonuse za nošenje kratkih suknji ili haljina na poslu.

Proizvođač aluminijuma pokrenuo je seksističku kampanju "ženskog maratona" u kojoj zaposlene mogu da zarade 1,34 evra više na redovnu platu ako se na radnom mestu pojave u kratkoj suknji ili haljini.

Da bi zaradile dodatni novac, žene moraju da zadovolje dva uslova, a to je da suknja ili haljina ne sme da bude duža od pet centimetara do kolena i moraju da pošalju fotografiju kao dokaz da su u firmu stigle tako obučene. To moraju da rade do 30. juna kako bi osigurale bonus.

Ova strategija ruske kompanije zgrozila je žene koje su je na društvenim mrežama nazvale seksističkom, a firmu su nazvale neprofesionalnom.

Predstavnik kompanije Tatprof izjavio je da kampanja nije seksistička te da se već 60 žena uključilo u nju.

- Želimo da ulepšamo radne dane svojim zaposlenima. Naš tim se sastoji od sedamdeset odsto muškaraca. Ovakve stvari nam pomažu da se opustimo. To je sjajan način da ujedinimo svoj tim - naveo je.

#moda

'