AKTUELNO

Iako se hotelska ponuda po pitanju kozmetike u proteklih nekoliko godina itekako proširila, jednu stvar i dalje nećete naći u vašem hotelskom kupatilu. Pasta za zube ostaje glavna hotelska misterija, a novinar Daniel Engber sa istražio je zašto se i dalje ne može naći u osnovnoj hotelskoj ponudi.

Reč je, piše, o neobičnoj kombinaciji - gosti hotela je ne traže dovoljno često, pa vlasnici hotela, u nameri da što više uštede, na pastu ne žele trošiti sredstva. U hotelskoj regulativi pasta se tretira drugačije od sapuna i ostalih potrebština, gotovo poput leka, pa bi joj i nabavka bila nešto skuplja.

Još je jedna sitnica zaslužna za izostanak zubne paste iz osnovne hotelske ponude. Neki hotelijeri, naime, ističu da ne postoje skupi i luksuzni brendovi zubnih pasti, pa se, barem na podsvesnom nivou, gosti po tom pitanju nemaju čemu diviti. U skupim hotelskim sobama paste nema jer nije dovoljno skupa. U jeftinim hotelskim sobama jer nema je preskupa.

Niko ne zna zašto, nikoga nije briga.

Osim toga, zubna pasta nije ključna u kategorizaciji hotela ili apartmana. Dok se za hotel sa pet zvezdica nalaže postojanje dva sapuna, šampona, fena za kosu, pribora za šivanje i kape za tuširanje, zubna pasta spada tek u sugestije.

Hoteli bi nam mogli osigurati pastu za zube, ali to ne čine. Niko ne zna zašto, nikoga nije briga. Stvari su takve oduvek i očito će zauvek i ostati. Ne dobijamo pastu jer je ne tražimo, a ne tražimo je jer ne znamo da smemo, zaključuje Engber svoje istraživanje.

#hoteli

#kaladont

#četkica za zube

'