AKTUELNO

Dva reprezentativna sindikata u JKP GSP "Beograd" poručili su Draganu Đilasu da se više ne brine o zaposlenima u GSP-u, jer je, kažu, to preduzeće danas u sigurnim rukama i stalo je na svoje noge.

U saopštenju Saveza samostalnih sindikata Srbije - Sindikalne organizacije GSP "Beograd" i Sindikata radnika zaposlenih u GSP-u, navodi se da bi to preduzeće, da je Djilas ostao na vlasti "još samo jedan dan" bilo primorano da stavi ključ u bravu i obustavi javni prevoz, jer, kako kažu, nije više moglo da funkcioniše sa dugovima od 12,5 milijardi dinara.

- Đilas je taj koji je GSP vodio ka potpunom uništenju i zatvaranju - kažu sindikati i dodaju da se svi "dobro sećaju koliko su teško živeli za vreme njegove vlasti, a kako žive danas".

Navode da su u protekle četiri godine "vredno i mukotrpno" radili na tome da "spasu GSP sigurne propasti da bi svi Beograđani imali kvalitetan i efikasan sistem javnog prevoza".

- U tome smo uspeli, jer je GSP danas na putu da po prvi put postane profitabilno preduzeće koje brine o svojim zaposlenima, dok Beograđanima pruža kvalitetne usluge - stoji u saopštenju.

Kažu da je uvođenjem Bus plus sistema, Djilas devastirao GSP, jer je jedini izvor prihoda stavio na raspolaganje privatnom preduzeću, a raskid tog štetnog ugovora koštao bi preduzeće milione evra.

Dodaju i da trolejbusi koje je kupio "čekaju skupe i komplikovane popravke, jer su posle samo pet godina počeli da se kvare".

- Njegovi 'lepi' i 'novi' trolejbusi svakodnevno vise na dizalicama i kanapima u servisnim radionicama. Preplaćeni tramvaji koji iskaču iz šina koštali su nas neverovatnih 83 miliona evra, a održavanje i remontovanje košta dodatnih dva miliona evra. GSP i dan danas jedva isplaćuje preskupi kredit za nabavku 'Solarisovih' autobusa koji su nas koštali 10 miliona evra više od autobusa domaće proizvodnje - kažu u saopštenju.

Iz dva sindikata pitaju Djilasa da li je mislio na zaposlene u GSP-u i sve Beograđane kada je sklapao pogubne ugovora ili je mislio samo na svoje privatne finansijske interese.

- Đilas se hvali kako u njegovim privatnim kompanijama radnici redovno primaju visoke plate, ali ne sme da kaže da se zaposlenima u GSP za vreme njegove vlasti dugovalo više od 3,5 milijardi dinara na ime penzijskog i invalidskog osiguranj - dodaju.

Kako tvrde, kada je Djilas otišao sa čela grada, aktuelna gradska vlast uplatila je skoro deset miliona evra kako bi svi zaposleni po odlasku u penziju imali povezan staž.

- Da je Đilas vodio GSP kao svoje privatne kompanije, verovatno bismo danas bili najbogatije preduzeće u Beogradu. Zato molimo Dragana Đilasa da više ne brine o zaposlenima u GSP-u. Naše preduzeće je danas u sigurnim rukama, napokon smo stali na noge i ne želimo da se vraćamo u period kada je Đilas koristio GSP i zaposlene kao poligon za punjenje svojih džepova - navode dva sindikata gradskog preduzeća.

#Dragan Đilas

#GSP

'