Hvala vam na ukazanom poverenju.
Prema jedinim zvaničnim rezultatima merenja gledanosti agencije Nilsen, televizija Pink bila je tokom jučerašnjeg dana najgledanija komercijalna televizija u Srbiji. Sa 19 odsto udela u gledanosti, televizija Pink bila je gledanija od svih komercijalnih emitera u Srbiji. Pored totala, ružičasta televizija je ostvarila prednost u odnosu na sve komercijalne televizije i u posebnim grupama gledalaca: među publikom starosti od 18 do 49 godina, među urbalnom populacijom, ali i gledaocima sa teritorije Beograda. Tradicionalno, televizija Pink je sa 23 odsto auditorijuma bila apsolutno najgledanija u odnosu na sve televizije, uključujući i Javni servis.
Pinkova centralna informativna emisija “Nacionalni dnevnik” je bila najgledanija informativna emisija svih komercijalnih emitera. Sa 19 odsto udela u gledanosti, “Nacionalni dnevnik” našao se među top 10 najgledanijih emisija na svim televizijama. I ostale informatvine emisije ostvarile su odlične rezultate: Navionalni dnevnik u 13”, “Popodnevni dnevnik”, kao i naše sportske vesti.
Poslednju epizodu druge sezone jedinstvenog šou programa za upoznavanje “Brak na neviđeno” pratilo je čak 24 odsto auditorijuma, te se našao na 4. poziciji najgledanijih formata na svim televizijama i bio ujedno najgledanija Pinkova emisija u danu. Na listu najgledanijih emisija ušle su i naše kratke forme vesti o poznatima: “Premijera” i “Ekskluzivno”.
I Pinkov inostrani igrani program bio je izbor publike: turske serije “Nemoguća ljubav”, “Zakletva” i “Surova ljubav” našle su se u samom vrhu gledanosti.
Još nedelju dana ostalo je do superfinala “Zadruge”, a dešavanja u hiper ijalitiju ne prestaju da intrigiraju publiku u Srbiji. Pored direktnih uključenja u najgledaniji rijaliti na ovim prostorima, milionska publika pratila je u dnevnom terminu pratila emisiju “Zadruga – Pitanja gledalaca”, dok je neverovatnih 26 odsto auditorijuma gledalo emisiju “Zadruga – Gledanje snimaka”.
Hvala na ukazanom poverenju! Ostanite odgovorni i ostanite uz vašu televiziju Pink!