AKTUELNO

Hvala vam na poverenju!

Novu nedelju televizija Pink je započela kao najgledanija komercijalna televizija u Srbiji, prema jedinim zvaničnim rezultatima merenja gledanosti agencije Nilsen. Osim što je bila gledanija od svih komercijalnih emitera u totalu, televizija Pink bila je gledanija i u posebnim grupama gledalaca: među publikom starosti od 18 do 49 godina, u istoj grupi ali na teritoriji Beograda, među urbanom populacijom, ali i među publikom iz prestonice. Tradicionalno, televizija Pink je najveću prednost ostvarila u kategoriji ženske publike. Sa 21 odsto udela u gledanosti, u ovoj kategoriji ostavila je iza sebe sve komercijalne emitere, ali i Javni servis Srbije.

Foto: TV Pink Printscreen

Pinkova centralna informativna emisija “Nacionalni dnevnik” je I tokom jučerašnjeg dana, sa više od 1.100.000 gledalaca, bila najgledanija informativna emisija svih emitera. Odlične rezultate ostvarili su I drugi informativni formati: “Jutarnji” i “Popodnevni dnevnik”, dok je čak 20 odsto ukupnog auditorijuma pratilo konferenciju za novinare Kriznog štaba za borbu protiv koronavirusa. Sa 25 odsto udela u gledanosti, “Novo jutro” bilo je najgledaniji jutarnji program u Srbiji.

Foto: TV Pink

Foto: TV Pink

Pinkov inostrani igrani program bio je izbor verne publike: visokobudžetne turske serije “Zakletva” i “Surova ljubav” našle su se u samom vrhu gledanosti.

Foto: TV Pink Printscreen

Iako se treća sezona najgledanijeg rijalitija na ovim prostorima zvanično završila, interesovanje za učesnicima “Zadruge” ne jenjava. Pored toga što je publika u velikom broju pratila reprizu superfinala i intervjua sa pobednicom, neverovatnih 21 odsto auditorijuma i više od 1.000.000 gledalaca pratilo je emisiju “Narod pita”, u kojoj su gostovali superfinalisti "Zadruge 3": drugplasirani Marko Miljković i trećeplasirani Mensur Ajdarpašić.

Foto: Pink.rs/Jelena Simonović

Hvala na ukazanom poverenju! Ostanite odgovorni i ostanite uz program televizije Pink!

#Gledanost

#Televizija Pink