AKTUELNO

I tokom prethodnih sezona, „Zadruga“ je vladala društvenim mrežama i bila inspiracija za mnoge urnebesne snimke i parodije, ali četvrta sezona izazvala je nezapamćeno interesovanje.

Već na samom početku televizijske sezone, TV Pink uspela je da dokaže da je neprikosnoveni lider u regionu – 26. sezonu započela je u nedelju, ceremonijom otvaranja najgledanijeg rijalitija na ovim prostorima, „Zadruge 4“, a već na samom početku oboreni su rekordi gledanosti. Da će „Zadruga 4“ nadmašiti sve prethodne sezone bilo je odmah jasno, međutim, osim oborenog rekorda u TV gledanosti, „Zadruga 4“ uspela je nešto što se nije dogodilo ni u jednoj prethodnoj sezoni.

Naime, tokom prva dva dana trajanja četvrte sezone, zvaničan Jutjub kanal „Zadruge“dobio je čak 19.000 novih pretplatnika, ali tu impresivnim brojkama nije kraj. Za samo 48 sati, video snimci iz „Zadruge 4“ imaju čak 25.4 miliona pregleda na ovoj muzičkoj platformi, a pregledano je neverovatnih 63.3 miliona minuta. Koliko je ova brojka impresivna, govori i činjenica da je 63.3 miliona minuta jednako 120 godina!

Foto: RTV Pink/Jelena Simonović

I tokom prethodnih sezona, „Zadruga“ je vladala društvenim mrežama i bila inspiracija za mnoge urnebesne snimke i parodije, ali četvrta sezona izazvala je nezapamćeno interesovanje. Ono što je posebno oduševilo gledaoce širom Balkana je upravo kasting – među 54 zadrugara u ovoj sezoni našli su se dobro poznati rijaliti igrači, nekoliko starih učesnika, mnogo mladih, novih i interesantnih lica, ali i velika iznenađenja, poput Mišela Gvozdenovića, Nadice Zeljković, Vuka Moba i Vladimira Tomovića.  

Uzevši u obzir zajedničku istoriju, odnosno optužbe da je Miljana Kulić pre desetgodina progonila Mišela, milionski auditorijum najviše je interesovao njihov odnos. U prilog tome govori i činjenica da se iste večeri susret Miljane i Mišela našao na 4. poziciji na trendingu. Gledaoci su do ranih jutarnjih časova pratili njihov žestoki sukob, a situacija je kulminirala kada je ovonedeljni vođa Lepi Mića postavio upravo njih dvoje za potrčke, što je izazvalo buru na društvenim mrežama. 

Foto: Pink.rs/Jelena Simonović

Pored ove priče, sinoć su tokom prve emisije „Pretres nedelje sa Milanom“ preispitani još neki odnosi – tako je došlo do svađe između Milice Kemez i Dragane Mitrović Spasojević, u koju su se umešali i ostali zadrugari, govorilo se o odnosu Jovane Tomić Matore i Žane Đorđević, rivalstvu između Sandre Rešić i Zvezdane Stevanović, zatim sukobu Snežane Ojdanić i Filipa Mijatov, Bojana Savića i Elene Stojčić, ali i brojnim drugim temama. Ova burna noć izazvala je veliko interesovanje gledalaca, koji su osim u direktnom uključenju, događaje u Beloj kući gledali i na Jutjubu. Prema jedinim zvaničnim rezultatima merenja gledanosti,  „Pretres nedelje sa Milanom“ pratilo je 28 odsto auditorijuma, dok se „Izbor potrčka“ našao na 4. poziciji najgledanijih formata na svim televizijama. 

Podsetimo, u noći spektakularne ceremonije otvaranja, uz „Zadrugu 4“, TV Pink jezabeležila udeo u gledanosti veći od sve tri konkurentske komercijalne televizije zajedno, a po svim kategorijama gledalaca i daleko ispred Javnog servisa Srbije. U terminu emitovanja "Zadruge 4", uz program Pink televizije bilo je nezapamćenih 38% pripadnica ženske populacije iz cele zemlje. Pored vernih gledateljki, zahvaljujući armiji vernih fanova rijalitija Zadruga, sinoćni piplmetri jedine zvanične agencije za merenje gledanosti Nielsen, beležili su i neverovatne skokove gledanosti u kategorijama gledalaca urbane  (32%), publike sa teritorije prestonice (32%), kao i najvatrenije publike od 18 do 49 godina, koja čini 30% udela.

S obzirom na to da “Zadruga 4” na samom početku beleži ovakve rezultate, ostajeda vidimo šta nas čeka u narednih 10 meseci, koliko traje najgledaniji rijaliti na Balkanu!

Foto: RTV Pink/Jelena Simonović

Autor: M.Đ.

#Pretres nedelje sa Milanom

#RTV Pink

#Rijaliti Zadruga

#Televizija Pink

#Zadruga

#Zadruga - Izbor potrčka

#Zadruga - RTV Pink