AKTUELNO

Četvrtog dana ove nedelje, Televizija Pink bila je najgledanija komercijalna televizija, prema jedinim zvaničnim rezultatima merenja gledanosti agencije Nilsen.

Pored toga što je sa 18 odsto udela u gledanosti bila gledanija od svih komercijalnih emitera, ružičasta televizija ostvarila je značajnu prednost i u posebnim grupama gledalaca: među urbanom populacijom, kao i među muškim gledaocima.

Foto: TV Pink Printscreen

U kategiji ženske publike, Televizija Pink je sa 20 odsto udela u gledanosti bila apsolutno najgledanija u odnosu na sve komercijalne televizije, ali i Javni servis Srbije.

Foto: TV Pink

Gledaoci su i tokom jučerašnjeg dana poverenje poklonili informativnom programu naše televizije. Pinkova centralna informativna emisija “Nacionalni dnevnik” bila je najgledanija informativna emisija svih komercijalnih emitera. Slede je “Nacionalni dnevnik u 13”, “Popodnevni dnevnik”, kao i kratka forma vesti “Minut, 2”.

Foto: PROMO

Pinkov inostrani igrani program ostvario je zapažene rezultate – visokobudžetne turske serije “Zakletva”, “Surova ljubav” i “Sestre” našle su se u samom vrhu gledanosti.

Foto: TV Pink Printscreen

U susret novoj sezoni, verna Pinkova publika pratila je reprizno izdanje jedinstvenog šou programa za upoznavanje “Brak na neviđeno”. Sa 19 odsto auditorijuma, epizoda “Braka na neviđeno” iz prethodne sezone našla se na 8. poziciji top liste najgledanijih formata na svim televizijama.

Foto: Pink.rs/Jelena Simonović/Z. Veljković

Milionski auditorijum je u danu iza nas bio uz učesnike najgledanijeg rijaltija na ovim prostorima, “Zadruga 4”. U popodnevnom terminu, gledaoci su pratili emisiju “Zadruga 4 – Pitanja gledalaca”, dok je čak 26 odsto auditorijuma u kasnom večernjem terminu pratilo emisiju “Životne ispovesti sa Milanom”.

Hvala na ukazanom poverenju! Ostanite uz televiziju Pink!

#Gledanost