AKTUELNO

Hvala vam na ukazanom poverenju.

Televizija Pink je drugog dana ove nedelje bila najgledanija televizija u Srbiji, govore jedini zvanični rezultati merenja gledanosti agencije Nilsen. Pored toga što je sa 18 odsto udela u gledanosti bila ubedljivo gledanija od svih komercijalnih emitera, ali I Javnog servisa Srbije, televizija Pink otsvarila je značajnu prednost i u posebnim grupama gledalaca – među gledaocima starosti od 18 do 49 godina, u istoj kategoriji ali iz prestonice, među urbanom populacijom i među gledaocima sa teritorije Beograda. Televizija Pink je sa 21 odsto auditorijuma bila apsolutno najgledanija u kategoriji ženske publike.

Foto: TV Pink Printscreen

Pinkova centralna informativna emisija „Nacionalni dnevnik“ je sa više od 1.000.000 gledalaca i tokom jučerašnjeg dana bila najgledanija informativna emisija svih komercijalnih emitera. Slede je „Nacionalni dnevnik u 10“, „Nacionalni dnevnik u 13“, „Popodnevni dnevnik“, kao i kratka forma vesti „Minut, 2“. Sa čak 21 odsto udela u gleanosti, „Novo jutro“ bilo je najgledaniji jutarnji program u Srbiji – u odnosu na jutarnje programe svih komercijalnih emitera, ali i javnog servisa Srbije.

Foto: TV Pink

Foto: TV Pink

I zabavna redakcija ostvarila je zapažene rezultate – kratke forme vesti o poznatima „Premijera“ i „Ekskluzivno“ pratilo je 17, odnosno 19 odsto gledalaca.

Foto: TvPink

Verna Pinkova publika bila je uz inostrani igrani program – serije „Zakletva“ i „Surova ljubav“ našle su se u samom vrhu gledanosti.

Foto: PROMO

Večernji termin bio je rezervisan za najgledaniju late night emisiju „Ami G Show“, koja je sa 21% odsto auditorijuma zauzela visoku poziciju na listi najgledanijih formata na svim televizijama. Emisiju posvećenu Džeju Ramadanovskom u kojoj su gostovali njegovi prijatelji Mina Kostić, Rule i Acko Nezirović, ali i ekipa serije „Zlatni dani“, koja od ponedeljka počinje da se emituje na našoj televiziji, pratilo je blizu 1.200.000 gledalaca!

Dan za nama prošao je u znaku četvrte sezone „Zadruge“. Pored toga što su sva turbulentna dešavanja pratili u direktnim uključenjima, milionski auditorijum bio je uz emisiju „Zadruga 4 – Specijalni zadatak“, dok je 27 odsto auditorijuma bilo uz žurku u najgledanijem rijalitiju na ovim prostorima.

Foto: TV Pink Printscreen

Hvala na ukazanom poverenju! Budite odgovorni prema svom i zdravlju svojih najbližih! I naravno, ostanite uz program vaše televizije Pink!

#Gledanost

#Televizija Pink