TV Pink je neprikosnoveni lider i u novoj godini!
Prema jedinim zvaničnim rezultatima merenja gledanosti agencije Nilsen, televizija Pink je bila najgledanija komercijalna televizija i u poslednjem danu 2020. godine, ali i u prvom vikendu u 2021. godini. Pored toga što je bila najgledanija u totalu, televizija Pink je od četvrtka do nedelje ostvarila značajnu prednost i u posebnim grupama gledalaca – među publikom starosti od 18 do 49 godina, u istoj starosnoj kategoriji ali iz prestonice, među urbanom populacijom i među gledaocima sa teritorije Beograda. Tokom četvrtka, petka, subote i nedelje, ružičasta televizija bila je apsolutno najgledanija u kategoriji ženske publike u odnosu na sve komercijalne emitere ali i Javni servis Srbije. Televizija Pink je u 2020. godini bila najgledanija komercijalna televizija čak 365 dana, a u 128 dana bila je gledanija i od Javnog servisa. Trend dobrih rezultata televizija Pink nastavila je i u prvim danima 2021. godine.
Naša verna publika je u novu 2021. godinu ušla uz Pinkovo novogodišnje veselje, koje je sinoć u perodu od 20 časova do dva časa nakon ponoći pratio svaki peti gledalac u Srbiji, odnosno više od 2.600.000 gledalaca. Sa udelom u gledanosti od 18 odsto, Pinkovo novogodišnje veselje je zauzelo 7. poziciju na listi najgledanijih formata na svim televizijama i bilo najgledaniji novogodišnji program na svim komercijalnim televizijama. Milionski auditorijum je 1. januara bio uz specijalnu muzičku emisiju „Samo za Džeja“, posvećenu Džeju Ramadanovskom, u kojoj su njegovi prijatelji pevali njegove najveće hutove.
Tokom prethodna četiri dana, Pinkova informativna redakcija bila je izbor milionskog auditorijuma. centralna informativna emisija „Nacionalni dnevnik“ bila je ubedljivo najgledanija informativna emisija svih komercijalnih emitera, a slede je „Nacionalni dnevnik u 13“ i „Popodnevni dnevnik“. Neverovatnih 26 odsto auditorijuma, odnosno blizu 1.100.000 gledalca je u četvrtak bilo uz „Novo jutro“. Poslednjeg dana 2020. godina, kao i u nedelju, „Novo jutro“ bilo je najgledaniji jutarnji program u Srbiji – u odnosu na jutarnje programe svih komercijalnih emitera, ali i Javni servis Srbije.
I naša zabavna redakcija bila je vaš izbor – na listi najgledanijih formata našlo se reprizno izdanje emisije „Paparazzo lov“, kao i kratke forme vesti o poznatima „Premijera“ i „Ekskluzivno. Blizu 1.000.000 gledalaca je u subotu bilo uz praznično izdanje autorske emisije Sanje Marinković „Magazin In“, dok je nedelja bila rezervisana za najgledaniju emisiju o poznatima „Premijera – Vikend specijal“. Uz prvu emisiju „Premijera – Vikend specijala“ u 2021. godini bilo je skoro 1.300.000 gledalaca.
Tokom prethodna četiri dana, publika u Srbiji bila je uz naš inostrani igrani program – serije „Zakletva“ i „Fatalna ljubav“ našle su se u samom vrhu gledanosti, kao i domaći filmovi „Vrati se, Zone“ i „Došlo doba da se ljubav proba“.
Četvrta sezona „Zadruge“ je oborila sve rekorde! Pored direktnih uključenja u najgledaniji rijaliti na ovim prostorima, blizu 1.100.000 gledalaca bilo je uz emisiju „Zadruga 4 - Novogodišnje čestitke porodica“, a milionski auditorijum je pratio proslavu Nove godine uz zadrugare. Naša verna publika bila je uz emisije „Zadruga 4 – Izbacivanje i ubacivanje“ i „Zadruga 4 – Nominacije“. Uz emisiju „Zadruga 4 – Pitanja novinara bilo je 24 odsto zadrugara, a neverovatnih 1.300.000 gledalaca bilo je uz emisiju „Specijalna iznenađenja zadrugarima“. Jušerašnji dan obeležila je prva „Zadrugovizija“ u 2021. godini, koju je pratilo skoro 1.300.000 gledalaca!
Treba spomenuti i da je milionski auditorijum poslednji dan 2020. godine proveo uz Pinkove kablovske kanale – naš bogat filmski program pratio je audiorijum od 1.050.000 ljudi.
Hvala što smo bili vaš izbor u 2020. godini! Ostanite odgovorni i naravno, pratite naš program! Srećnu Novu godinu i predstojeće praznike želi vam vaša televizija Pink!