AKTUELNO

Još jednu nedelju televizija Pink započela je kao najgledanija televizija u Srbiji, govore jedini zvanični rezultati merenja gledanosti agencije Nilsen.

Sa udelom u gledanosti od 19 odsto, televizija Pink bila je ubedljivo najgledanija u odnosu na sve komercijalne emitere, ali i Javni servis Srbije.

Foto: TV Pink Printscreen

Pored totala, televizija Pink ostvarila je prednost i među gledaocima starosti od 18 do 49 godina, u istoj starosnoj kategoriji ali iz prestonice, među urbanom populacijom, kao i među gledaocima sa teritorije Beograda. Tradicionalno, televizija Pink je sa 22 odsto auditorijuma bila apsolutno najgledanija u odnosu na sve televizije u kategoriji ženske publike.

Foto: TV Pink

Pinkova centralna informativna emisija „Nacionalni dnevnik“ je i tokom jučerašnjeg dana bila najgledanija informativna emisija svih komercijalnih emitera, a slede je „Jutarnji dnevnik“, „Nacionalni dnevnik u 10“, „Nacionalni dnevnik u 13“ i „Popodnevni dnevnik“.

Foto: TV Pink

Sa 21 odsto auditorijuma, „Novo jutro“ je u danu iza nas bilo najgledaniji jutarnji program u Srbiji – u odnosu na jutarnje programe svih komercijalnih emitera ali i Javnog servisa Srbije. Direktna prenos konferencije za medije predsednika Srbije Aleksandra Vučića i visokog predstavnike Evropske Unije Žozepa Borelja je na televiziji Pink pratilo 22 odsto gledalaca.

Foto: Promo

Verna Pinkova publika bila je uz naš inostrani igrani program – serije „Zakletva“ i „Fatalna ljubav“ našle su se u samom vrhu gledanosti. Na listu najgledanijih TV formata upisale su se i kratke forme vesti o poznatima „Premijera“ i „Ekskluzivno“.

Foto: Pink.rs/Jelena Simonović

Pored direktnih uključenja u najgledaniji rijaliti na ovim prostorima „Zadruga 4“, milionska publika bila je sinoć uz „Izbor potrčka“, dok je 26 odsto auditorijuma, odnosno svaki peti gledalaca, bio uz „Pretres nedelje sa Milanom“.

Hvala na ukazanom poverenju! Podsećamo vas da budete odgovorni prema svom i zdravlju svojih najbližih. I naravno, ostanite uz program vaše televizije Pink!

#Gledanost

#TV Pink