AKTUELNO

Obara sve rekorde!

Region je sa nestrpljenjem dočekao ono o čemu se pričalo od decembra meseca prošle godine. Željku Mitroviću nije bilo dosta što je sa neverovatnim uspehom dočekao finale najgledanijeg rijalitija na ovim prostorima „Zadruga 4“, ali ni to što je par dana kasnije proslavio prvi rođendan Pinkovog razvojno-istraživačkog centra (PR-DC).

Ovo je još jedno veliko finale u nizu Mitrovićevih uspeha – danas je sa svojim bendom MONX izbacio 31. numeru, pod nazivom "Beogradska rapsodija" i samim tim ispunio izazov koji je prihvatio od muzičke zajednice Srbije.

Foto: Jelena Simonović

Za 30 nedelja, Željko Mitrović je sa MONXima snimio 30 pesama i 30 spotova, a ova pesma pod nazivom "Beogradska rapsodija" je tridesetprva. Poslednja pesma za ovu sezonu iz kreativne MONX radionice, pop-rok balada, zapravo je kruna ne samo ovog uspešnog izazova, već je svojevrsni omaž svim uspešnim numerama do sada – počevši od bum prvenca „Gubi se“, najhitičnije „Anđeo i spasilac“, pa do tridesete pesme, himne zaljubljenih, pod nazivom „Omiljena stvar“.

Foto: Jelena Simonović

Za kratko vreme, na radost celog benda, pesme su dobile milionske preglede, ali i mnogobrojne pohvale – kako od fanova, tako i od kolega muzičara i muzičkih kritičara. Ispostavilo se da je odabir Isidore Mitić, za prvu damu benda bio pravi, ali i potez da se Đorđe Miljenović – Skaj Vikler priduži MONXima, upotpunio je priču. Mića Kovačević na bubnjevima i Aca Metini za gitarom, zajedno sa Mitrovićem na čelu, dokaz su da iskustvo i mlada energija grade tim snova, kom po kreativnosti i trudu u regionu nema ravnog. Ova petorka ne samo što je izbacila još jednu pesmu koja će ući u muzičke anale - već je pokazala kako u najturbulentnijim vremenima,u kojim se nalazi čitava planeta, da ljubav prema muzici, talenat i timski rad mogu da sa uspehom iznesu i ovako jedan specifičan izazov.

Foto: Jelena Simonović

Jasno je da Mitrovića ne može da isprati bilo ko u htenjima, potrebama i idejama, te je velika čast pomenuti ljude koji su uz njega stajali svih ovih meseci i doprineli svojim zalaganjem, svako u svom domenu, da ovaj izazov na ovakav način bude priveden kraju.

Foto: Jelena Simonović

Foto: Jelena Simonović

Luka Ivković- mladi talentovani reditelj, prvi čovek svih MONX spotova koje milionska publika obožava; Nenad Stojković Piksi i Nenad Serafjanović – iskusni direktori fotografije; oštro oko mladog Miloša Đorđevića Miksija u ulozi švenkera; nezamenljivi montažer Ivan Al Hamed; čarobnica Saška Karać – zadužena za specijalne efekte; vrsna scena, rasveta kao i fenomenalna šminka i frizura - TV PINK; devojka koja je zabeležila svaki pravi momentat na setu – Jelena Simonović, fotografkinja; mlada, kreativna i talentovana Dijana Malnar – stilistkinja; devojka bez koje ništa ne bi bilo izvedeno na ovaj grandiozan način – Maša Vujović, PR Pink Media Group; Ana Amić, organizatorka, koja čini čuda; i Sanja Paunović, PR asistent, koja je publiku sve ovo vreme izveštavala o MONX izazovu.

Foto: Jelena Simonović

Početak je tek“, kažu MONXi u njihovoj najnovijoj pesmi, a poslednjoj u ovom izazovu. Njihova želja je da ovo leto publika đuska i raduje se uz njihove mnogobrojne hitove – a šta nam to još novo pripremaju, doći će jesen, pa će nam sa sobom doneti i taj željno očekivani odgovor.

Foto: Jelena Simonović

Autor: M.M.

#Željko Mitrović