Stigli su novi rezultati merenja gledanosti.
Prema jedinim zvaničnim rezultatima merenja gledanosti agencije Nilsen, televizija Pink je tokom božićnih praznika bila najgledanija komercijalna televizija u Srbiji, dok je u subotu bila gledanija i od Javnog servisa Srbije.
Televizija Pink bila je gledanija od svih komercijalnih emitera i Javnog servisa Srbije u totalu, među ženskom publikom, među gledaocima iz Beograda starosti od 18 do 49 godina i među urbanom populacijom, dok je od svih komercijalnih televizija bila gledanija u kategoriji gledalaca starosti od 18 do 49 godina, među ženskom publikom starosti od 18 do 49 godina, kao i među gledaocima sa teritorije Beograda.
Televizija Pink bila je lider u informativnom programu: uz Nacionalni dnevnik bilo je blizu 1.200.000 gledalaca. Veliku pažnju javnosti privukli su i Jutarnji dnevnik, Nacionalni dnevnik u 10, Nacionalni dnevnik u 13, kao i Popodnevni dnevnik.
Najgledaniji jutarnji program svih komercijalnih emitera bio je Novo jutro sa skoro 1.500.000 gledalaca. Najgledaniji jutarnji program u Srbiji Novo vikend jutro pratilo je gotovo 1.600.000 gledalaca.
Uz najgledaniji politički talk show u Srbiji Hit Tvit bilo je blizu 1.400.000 gledalaca.
Prijem za decu srpske nacionalnosti iz Republike Srpske kod predsednika Srbije Aleksandra Vučića pratilo je 24 odsto televizijskog auditorijuma.
Izbor milionske publike bio je zabavni program televizije Pink: Trenutak iz sna pratilo je 21 odsto ženskog auditorijuma, dok je uz Magazin In bilo blizu 1.000.000 gledalaca.
Premijera-Vikend specijal pratilo je skoro 1.300.000 gledalaca.
Televizija Pink bila je dominantna i kada je reč o serijskom programu: Finale prve sezone domaće visokobudžetne serije Dinastija pratilo je 12 odsto ženskog auditorijuma.
Premijerno emitovanje druge sezone tuske serije Nemoguća ljubav pratilo je 14 odsto ženskog auditorijuma.
Inostrani igrani program, serije Zakletva i Fatalna ljubav, privukao je veliku pažnju gledalaca.
Praznične dane obeležio je najgledaniji rijaliti program na ovim prostorima:
Zadruga 5: Pitanja gledalaca – 18 odsto ženskog auditorijuma
Zadruga 5: Gledanje snimaka – 20 odsto ženskog auditorijuma
Zadruga 5: Božićni ručak – blizu 1.100.000 gledalaca
Zadruga 5: Igra istine – 25 odsto ženskog auditorijuma
Zadruga 5: Specijalni zadatak – 19 odsto ženskog auditorijuma
Zadruga 5: Pitanja novinara – skoro 1.000.000 gledalaca
Zadruga 5: Specijal – 23 odsto ženskog auditorijuma
Hvala na ukazanom poverenju! Ostanite uz program vaše televizije Pink!