AKTUELNO

Televizija Pink je i tokom vikenda bila najgledanija komercijalna televizija u Srbiji, dok je u petak bila najgledanija televizija u Srbiji, govore jedini zvanični rezultati merenja gledanosti agencije Nilsen.

Televizija Pink bila je gledanija od svih komercijalnih emitera ali i Javnog servisa Srbije u totalu i među ženskom publikom, dok je od svih komercijalnih televizija bila gledanija među gledaocima starosti od 18 do 49 godina, među ženskom publikom starosti od 18 do 49 godina, među gledaocima sa teritorije Beograda, među gledaocima iz prestonice starosti od 18 do 49 godina, kao i među urbanom populacijom.

Foto: Pink.rs

Vikend za nama protekao je u znaku početka 6. sezone najgledanijeg rijalitija na ovim prostorima Zadruga:

Foto: Pink.rs

Televizija Pink je u petak, tokom otvaranja Zadruge 6 bila ubedljivo najgledanija televizija u Srbiji. Sa blizu 1.300.000 gledalaca, ceremonija otvaranja Zadruge 6 bila je druga najgledanija emisija u danu! U periodu od 21 čas do 2 ujutru, spektakularnu ceremoniju otvaranja Zadruge 6 pratilo je 28 odsto televizijskog auditorijuma – više nego sve ostale televizije zajedno. I u ostalim kategorijama gledalaca, televizija Pink bila je neprikosnoveni lider kako u odnosu na komercijalne emitere, tako i u odnosu na Javni servis Srbije. U periodu od 2 ujutru pa do završetka ceremonije otvaranja Zadruge 6, rezultati merenja gledanosti su još impresivniji.

Foto: Pink.rs

Televiziju Pink je u totalu pratilo čak 39 odsto televizijskog auditorijuma – što znači da je televizija Pink bila više nego dvostruko gledanija od svih ostalih televizija sa nacionalnom frekvencijom zajedno! Televizija Pink bila je apsolutni lider i u ostalim kategorijama gledalaca.

Foto: Pink.rs/J. Simonović

Ceremoniju otvaranja Zadruge 6 je u periodu od 2 ujutru do 6 ujutru pratilo 45 odsto ženskog auditorijuma, 32 odsto muških gledalaca, 40 odsto gledalaca starosti od 18 do 49 godina, 44 odsto ženske publike starosti od 18 do 49 godina, 35 odsto muške publike starosti od 18 do 49 godina, 35 odsto gledalaca sa teritorije Beograda, 26 odsto gledalaca iz prestonice starosti od 18 do 49 godina, 36 odsto urbane populacije i 45 odsto ruralne populacije.

Foto: Pink.rs

Izbor za Miss i Mistera – 25 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 39 odsto ženskog auditorijuma. Zadruga 6: Specijal – blizu 1.150.000 gledalaca.

Foto: Pink.rs

Televizija Pink bila je apsolutni lider u informativnom programu:

Nacionalni dnevnik je i tokom jučerašnjeg dana bio najgledanija informativna emisija svih komercijalnih emitera, a slede ga Jutarnji dnevnik, Nacionalni dnevnik u 10, Nacionalni dnevnik u 13, Popodnevni dnevnik. Novo vikend jutro je sa 21 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno blizu 1.100.000 gledalaca bilo treća najgledanija emisija u danu na svim televizijama i ubedljivo najgledaniji jutarnji program u Srbiji.

Foto: TV Pink Printscreen

Repriza prvog dela dokumentarnog serijala „Internet nasilje: Baka Prase“ – 18 odsto ženskog auditorijuma.

Doček mađarske predsednice Katalin Novak u Palati Srbije – 18 odsto televizijskog auditorijuma. Obraćanje predsednika Srbije Aleksandra Vučića posle sednice Saveta za nacionalnu bezbednost – 22 odsto televizijskog auditorijuma. 

Milionski auditorijum bio je uz Pinkov zabavni program:

Početak nove sezone emisije Magazin In – 21 odsto ženskog auditorijuma. Početak nove sezone Premijera-Vikend specijala – 22 odsto ženskog auditorijuma.

Foto: Logo

Televizija Pink bila je dominantna i kada je reč o serijskom programu. Serije Zejnep, Zakletva i Fatalna ljubav. 

Hvala na ukazanom poverenju! Ostanite uz program vaše televizije Pink!

#Gledanost

#Televizija Pink

#Zadruga