Čak 20 najvećih domaćih kompanija učestvovalo u donatorskoj večeri, na aukciji prodato deset radova dece i štićenika Centra za zaštitu odojčadi, dece i omladine Zvečanska.
U Palati Mitrović sinoć je održano ’Donatorsko veče’ u kom je učestvovalo 20 velikih domaćih kompanija, koje su na prvi poziv Željka Mitrovića prihvatile učešće u ovom plemenitom događaju. Prvo ’Donatorsko veče’ bilo je posvećeno skupljanju sredstava za Centar za zaštitu odojčadi, dece i omladine Zvečanska, a jedan sto na ovoj večeri je koštao 500.000 RSD + PDV i novac je automatski bio uplaćen na račun Zvečanske.
Deo ’Donatorske večeri“ bila je i aukcija na kojoj deca iz Zvečanske i ostalih ustanova, prodavala svoje umetničke radove – i sa ponosom možemo da kažemo da je sinoć prikupljeno oko 15 miliona dinara,odnosno 130.000 evra, što je najveća donacija Zvečanskoj u poslednjih deset godina!
Domaćin humanitarnog bala bio je Željko Mitrović, a pored njega program su vodile Bojana Lazić i Katarina Nikolić, popularna Pinkova TV lica.
"Večeras je 25. događaj od 30, povodom 30 godina Pinka. Za mene je najznačajniji događaj i zbog njega sam najsrećniji. Na našem humanitarnom balu imali smo dvadesetak stolova, koje su kupile velike domaće kompanije i na taj način direktno donirale Zvečanskoj i drugim ustanovama za brigu o deci bez roditeljskog staranja. Imali smo i aukciju – prodaju dečijih slika i u jednoj večeri smo skupili rekao bih oko petnaestak miliona za Zvečansku, a verujem da je ovo samo putokaz i matrica za slične stvari. Pink Media Group će se uvek odazvati za humanitarne balove i donirati. Moram da se zahvalim svim kompanijama koje su učestvovale, jer su sve – na prvi poziv rekle DA. One su: Autoritas, Banca Intesa, M Enterijer, Travelland, Big Blue, Car Go, Orion Telekom, Matijević, Informer, Zlatiborac, MK Group, Imperial Jet, Pink Media Group, Teatar Odeon, PR-DC, City Records, Gigatron, Proton System i Info Media Group. Big Bend iz Novog Sada je zadužen za dobru zabavu. Sve je prošlo šarmantno i u duhu dobrih odnosa, i veoma sam zadovoljan kako je prvi humanitarni bal u Palati Mitrović prošao. U najavi ovog događaja sam rekao da očekujem da će se domaće kompanije nadmetati, jer veliki broj srpskih kompanija ima socijalnu odgovornost. To su odgovorne kompanije koje su iskoristile ovu priliku da se definišu kao neko ko je zaista društveno odgovoran." – rekao je Mitrović.
Još jedan događaj u okviru kampanje 30 dana – 30 događaja protekao je više nego uspešno. Svima je više nego jasna spona Mitrovića sa Zvečanskom i njenim štićenicima, koja traje preko deceniju i po, te nema sumnje da ćemo slične aktivnosti moći da vidimo i u bliskoj budućnosti, a sasvim je sigurno da je ovo tek prvi od mnogo humanitarnih događaja koji će se održavati u Palati Mitrović.
Autor: S.Paunović