Realan prikaz sumornih života dilera droge, narkomana i prostitutki na ulicama istočnog Londona.

Britanski rep i hip-hop muzičar Ben Dru, poznatiji kao Plan Be, nakon dva albuma, na desetine filmova koje je obojio svojom muzikom i nekoliko uloga, 2012. godine je odlučio da napiše scenario i režira svoj prvi film, krimi-dramu “Loše ponašanje” (eng. Ill Manors), koja je na programu Pink 2 noćas, pola sata nakon ponoći. Ben je rođen 1983. u predgrađu Londonu, u Forest gejtu, gde je i smestio junake ove priče koju je magazin “Men’s health” nazvao “brilijantnom, brutalnom i snažnom”.

Reditelj je na zanimljiv način delio uloge, pa glavne junake tumače njegovi sugrađani, vršnjaci, muzičari i naturšcici, među kojima su Riz Ahmed, poznatiji kao Riz em-si, Ed Skrajn, reper i glumac koji je Bena uveo u svet muzike, glumica i pevačica Natali Pres, soul muzičar Rajan De La Kruz, kome je ovo jedina filmska uloga, kao i Kefu Koginsu, Benovom kumu u stvarnom životu i nosiocu ove priče. Film prožima i Benova muzika, 11 hip-hop numera koje narativno obogaćuju priču, a koje je autor objavio zasebno, kao svoj treći album. Sve to učinilo je da ovo visoko ocenjeno ostvarenje brutalno realno prikaže mračnu stvarnost koja se odvija na ulicama istočnog Londona.

Na početku priče koja prati isprepletane živote nekoliko likova, upoznajemo Kirbija, dilera droge koji se posle 15 godina provedenih na robiji vraća u svoj kraj, Forest gejt u istočnom delu Londona. Njemu su na umu samo tri stvari – da vrati svoju teritoriju na kojoj je dilovao drogu, da pronađe devojku za zabavu i da se osveti gangsterima koji su ga ponizili.

Međutim, na ulici su se neke stvari promenile, pa Kirbi doživljava razočarenje od svog nekadašnjeg štićenika, što pokreće lanac nasilja i krvave osvete. U isto vreme, Aron, uličar ranjivog duha, pokušava da preživi i učini nešto dobro u životu, dok njegov prijatelj Ed ne preže ni pred čim kako bi pronašao svoj mobilni telefon. Svi se oni kreću istim ulicama i sudbine im se prepliću, a posledice njihovih odluka često su pogubne...

Ne propustite mračnu i realnu dramu “Loše ponašanje” noćas u 00.30h na Pink 2. Sve novosti o najpopularnijim filmskim ostvarenjima koja će se emitovati na kanalu Pink 2 potražite na Facebook stranici klikom OVDE. Autor: J. P.

#Film

#Loše ponašanje (Ill Manors) | 2012.

#Pink 2