O svim aktuelnostima porgovorila je za Pink.rs.

Pevačica Teodora Džehverović stekla je veliku popularnost učešćem u prvoj sezoni "Zadruge", najgledanijeg rijaliti programa na ovim prostorima. Osvojila je treće mesto, a otkako je ovaj šou program završen, njena karijera je krenula uzlaznom putanjom.

Dokaz za to je i novi album koji je Teodora spremila za svoje fanove, a koji će uskoro ugledati svetlost dana. Sve detalje o novom projektu Teodora je podelila upravo za naš portal.

Album nosi naziv "Borbena" po jednoj pesmi koja je biografska, naravno, nije rađena za mene, ali sam se ja pronašla u njoj i zato sam je i kupila. Biće sedam pesama na novom albumu, sedam spotova. Odlična kombinacija saradnika, nisam želela nekog sa kim svi rade, jer baš ti neki koji su, da kažem "izvikani", oni neće da se posvete, da se potrude kao neko drugi. Oni su zaista uradili odličan posao i sigurna sam da su dali ne 100, nego 300 posto sebe, prvo zbog sebe, pa onda i zbog mene i moje menadžerke. Spremam promociju, imaću pravi stejdž performans, naravno, koliko mi operacija koju sam imala pre mesec dana, odnosno oporavak to dozvoli, mada ja sve vreme radim - rekla je Teodora, koja je priznala da nije želela da ima duete na svom albumu, ali ne beži od toga da će ih možda uraditi kasnije.

Vest koja je pre nešto više od nedelju dana potresla javnost jeste da je kralj narodne muzike Šaban Šaulić izgubio život u teškoj saobraćajnoj nesreći u Nemačkoj. Teodora je za naš portal iskreno rekla da joj je jako žao zbog toga, ali i da je naišla na osudu javnosti.

Meni su stizale poruke od ljudi koji su mi zamerili što ja nisam javno izjavila saučešće. Ja nisam takva osoba, isto kao kad je Darko Lazić imao saobraćajnu nezgodu, ja se nisam oglašavala, ali to ne znači da je meni bilo manje žao od ljudi koji su to radili i da se nisam molila za njegov oporavak. Naravno, ne osuđujem ljude koji to rade, svako ima svoje, i treba, pogotovo ljudi koji su ga poznavali. Ja privatno nisam poznavala Šabana, ali naravno da mi je bilo jako žao i u tim trenucima se zapravo svi mi uplašimo jer idemo na daleke destinacije, nastupamo, umorni vozimo i nije svejedno. Naravno da mi je jako žao, iza njega će ostati divne pesme, velika karijera i to je sve što mogu da kažem - zaključila je Teodora.

Autor: N. Vujčić

#Teodora Džehverović

#album