Letovanje je sada mnogo uzbudljivije.
Kao što je i obećao kada je ispraćao decu na more, vlasnik Pink Media Group, Željko Mitrović došao je u Budvu da proveri da li je sve u redu i da li se letovanje odvija baš kako treba.
Usledila su i nova iznenađenja za decu. Željko se potrudio da im boravak na plaži bude još zabavniji i došao je sa kamionom punim rekvizita za vodene sportove.
„Sada je najvažnija stvar da se klinci opredele ko će od njih biti trotinetaš, ko skejter, ko bajker, ko roleraš, ko čamdžija, a ko ronilac. Doneli smo najrazličitije sprave – električne trotinete, trotinete, čamce, maske za ronjenje, dušeke, manje i veće skejtove...Kada sam ja bio klinac, uvek me je nerviralo kada druga deca imaju, te sam insistirao da naša deca ne pozajmljuju od drugih – već da pozajmljuju od njih! To je uvek bolje. I bitno je da su klinci zadovoljni. Sada ćemo da probamo ručak, da vidimo kakva je klopa. Rekli su mi da je smeštaj odličan, a ja ću otići to i da proverim. Za sada deluje mi da je sve ok. Posle ćemo ići na plažu i u park da proverimo sprave i da se pobrinemo da se niko ne povredi, jer ima dosta brzih sprava – pogotovo ovih električnih, ali verujem da će sve proći kako treba. “ – rekao je Željko
Klinci su uručili Željku mali, ali od srca napravljen znak zahvalnosti. Mitrović je dobio crtež na kom piše HVALA NA PRELEPOM LETOVANJU, i uz njega poruke lično namenjene Željku koje on, razumljivo, nije želeo da otkriva.
„U Budvi su sada ne samo deca iz četiri beogradska doma, već iz osam domova iz cele Srbije, tako da ovde imamo ukupno dvanaest domova – oko 200 dece. U prvoj turi na more je otišlo dvadesetosmoro dece sa teškoćama u razvoju. Mislim da su svi zadovoljni i ovo je, najšira akcija od kada se ovim bavim – jer su uključeni svi domovi iz cele Srbije.“ – objasnio je Mitrović
Željko Mitrović ističe da će sa ovom tradicijom dugom četrnaest godina nastaviti, jer sva deca zaslužuju srećno i ispunjeno detinjstvo.
Autor: S.P.