AKTUELNO

U intervjuu za naš portal priznao i da li mu je žao što nijedno od troje dece nije krenulo njegovim stopama.

Pevač Boban Rajović ostavio je iza sebe veoma uspešnu godinu i sa velikim ciljevima ušao u 2020. Nakon što je praznike proveo radno, pevač je za Pink.rs dao veliki intervju u kojem je otkrio neke stvari koje javnost do sada nije znala.

Foto: Pink.rs/N. Vujčić

Ono što je obeležilo 2019. godinu kada je Boban u pitanju jesu razni naslovi, pogotovo oni u kojima se spominjalo da vara ženu. Pevač je to uvek demantovao, a za naš portal je priznao da ga to više i ne dotiče.

Pa šta znam, već posle 20 godina sam oguglao na sve to, nije to samo kod mene, nego kod svih ljudi koji se bave javnim poslom. Ranije, dok nismo živeli ovako brzo, moglo je da se priča, pa bude ono "Svakog čuda tri dana dosta", sad, čini mi se, svakog čuda za dva, tri sata dosta. A mislim da nisam neko kog prate tračevi toliko - rekao je pevač, te dodao da poštuje izbor njegove porodice da se ne eksponiraju u javnosti, iako on to ponekad učini:
Moja žena je neko ko definitivno ne želi da se pojavljuje u medijima, to nju baš ne interesuje, i ja često kažem da to što je moja porodica izložena javnosti, to sam ja kriv. Oni to ne žele, a ja volim da se pohvalim, recimo da mi je ćerka završila studije, ali eto.

Foto: E-Stock/Kobra

Boban sa suprugom Draganom ima troje dece - Andriju, Ivanu i Anđelu. Svako od njih je krenuo nekim svojim putem, ali se niko nije upustio u muzičke vode. Pevač priznaje da mu je zbog toga drago.

Ivana stvarno ima sluha, čak je i išla na časove klavira i pevanja kod moje drage prijateljice Mari Mari. Zna, ima sluha, ali ona druga strana joj se ne sviđa. Nije iz tog filma, što me je i obradovalo, iskreno da vam kažem, završava političke nauke i drago mi je da je krenula tim putem, a ne ovim. Imam sestru koja je krenula da pravi karijeru veliku i to su neke nezgodne situacije, ne znaš na koji način da pomogneš, tu sam za nju i tako dalje, ali da se ne bi pogrešno shvatilo, opet su tu rodbinski odnosi, da se ne bi to pokvarilo... - iskren je bio pevač.

Foto: Pink.rs/N. Vujčić

Kako nam je priznao, ima velike planove za 2020. godinu, a cilj mu je da "pokida", što bi rekli mladi.

Hoću da pokidam sve! Sve ću da pokidam! (smeh) Eto, to su planovi, da dam gas do daske, da izbacim par novih pesama, stare da obradim... - rekao je Boban, a onda odgovorio na pisanje našeg portala da će na leto udati ćerku.
Ja ne bih bio ja kad ne bih porodicu pomenuo (smeh). Udaje mi se ćerka na leto, promenio sam destinaciju, biće u Crnoj Gori. Ona je bila u fazonu: "Tata, nemoj ono tvoje, 500 zvanica, ljudi iz Evrope, sa svih krajeva sveta" a onda me je pre neki dan zvala i kaže da su stigli do brojke od 330 gostiju (smeh). Biće jedna velika, lepa svadba, jedno veliko veselje u mom životu i jedva čekam.
View this post on Instagram

Sjecam se, bila je subota, maj mjesec, pjevao sam u Berlinu. Porodica je bila u Danskoj, a ja razapet na sve strane. Živim u Beogradu, u Danskoj, pa i u Podgorici...ne znam gdje bijem. Taman malo stao na noge, finansijski, i odlučio da idem sa porodicom na odmor od 14 dana. Kupljene avionske karte Kopenhagen-Istanbul, za prvi zajednički odmor van Crne Gore. Ja srećan i jedva čekam, kao i svi moji, naravno. Subota je, pjevam u Berlinu do 4 ujutru i nisam organizovao prevoz za Dansku. Zamolim čovjeka kog sam upoznao te večeri da me odbaci do broda koji plovi za Dansku, a nalazi se dva i po sata od diskoteke. Čovjek pristane i krenemo mi posle nastupa, a ja zamolim prijatelja iz Danske da me čeka sa druge strane kad uplovim i da samo “upadnem” u auto i da me vodi na aerodrom, jer sa porodicom letim u 11 sati. Morao sam da stignem na brod oko 7 ujutru, a krenuli smo u pola 5. Čovjek je dao sve od sebe da stignemo na brod. Kada smo se približavali, vidim ja kako se posljednja vozila ukrcavaju i bukvalno zatvaraju rampu broda koji se sprema da isplovi. Ja u trenutku iskačem iz automobila i počinjem da trčim, vučem onaj kofer za mnom. Stižem do polu zatvorene rampe, Njemac vrti glavom i govori mi da nisam normalan, ali ja uskačem i, hvala Bogu, stižem. Dva sata plovidbe, sat i po vožnje do aerodroma... Oni tamo, sa koferima, stižemo na let i idemo na odmor... Bio je to najljepši odmor u mom životu i, nažalost, od tada pa do danas nikada nismo imali prilike negdje da otputujemo zajedno. Prošlo je 10 godina, klinci više nisu klinci, a moja Gaga i ja i dalje mladi😜 Vrijeme leti, ali mi i dalje zajedno plovimo❤ #10yearchallenge #10yearchallenge #10godina #2009vs2019challenge #2009vs2019 #familyphotography #family #bobanrajovic #rajovici #porodica #porodicna #familytime

A post shared by Boban Rajović (@rajovicboban) on

Na samom kraju razgovora, pevač nam je priznao da mu se zet dopada i da je zadovoljan ćerkinim izborom.

Jesam, baš jesam zadovoljan. Nije to bila neka priča kako sam ja razmišljao, da ću ja naći zeta (smeh) Imaju lepu, zdravu ljubavnu priču, ona me je o tome obavestila kada su krenuli, to je bilo pre četiri godine, jednostavno smo popričali o tome. Pozdrav za zeta koji je izuzetno dobar (smeh) - zaključio je Boban.

Ceo intervju sa Bobanom Rajovićem pogledajte u nastavku.