AKTUELNO

Javno komunalno preduzeće "Beogradske elektrane" danas je, u skladu sa merama u vanrednom stanju, zatvorilo svoje šalter službe korisničkog servisa u Direkciji za snabdevanje toplotnom energijom u Ulici cara Dušana 141 u Zemun.

Zatvaranje šalter službe je u skladu sa odlukama o zatvaranju rada svih šalterskih službi u zemlji, odnosno Uredbom o merama u vanrednom stanju, zbog zaštite stanovništva u vreme proglašene pandemije virusa COVID-19.

Kako se navodi u saopštenju JKP "Beogradske elektrane", bez obzira na zatvaranje šalterske službe, do okončanja vanrednih okolnosti, poslovi sa korisnicima i drugim zainteresovanim stranama će biti nastavljjeni tako što svi zainteresovani mogu da se obrate na sledeći način:

- pisanim putem - slanjem zahteva koji je adresiran na sledeći način - JKP "Beogradske elektrane, Direkcija za snabdevanje, Ulica cara Dušana 141, Zemun,

- elektronski - putem elektronske pošte,

- telefonskim pozivom.

Spisak dežurnih službi prema vrsti usluga i zaduženjima je sledeće:

- naplata - naplata@bgdel.rs ili na brojeve telefona 011/ 222-4655; 222-4646; 222-4796; 222-4609 - za stanje duga, reprogram dugovanja, reklamacija na račune, reklamacije na kvalitet grejanja i slično,

- ugovaranje - ugovaranje@bgdel.rs ili na brojeve telefona 011/ 222-4760; 222-4650; 222-4639; 222-4735 - pitanja u vezi ugovaranja isporuke toplotne energije; promene obračunskih veličina; adresni podaci; podaci u vezi sistema objedinjene naplate; ugovaranje troškova prikl?učenja i slično,

- priključenja ili isključenja - prikljucenja.iskljucenja@bgdel.rs ili na brojeve telefona 011/ 222-4676; 222-4610; 222-4608; 222-4705; 222-4704 - pregled objekata; priključenja na sistem daljinskog grejanja; isključenja sa sistema; obračuni utrošene toplotne energije; kontrola prikl?učenosti i slično,

- tehnički uslovi za priključenja - tehnicki.uslovi@bgdel.rs ili na brojeve telefona 011/ 222-4627; 222-4696; 222-4606; 222-4628 - tehnički uslovi za priključenje na sistem daljinskog grejanja; pregled investiciono tehničke dokumentacije; rešenja o priključenju na sistem daljinskog grejanja i slično.

Preduzeće u saopštenju navodi da će učiniti sve da građanima bude u potpunosti na usluzi i dok traju vanredne okolnosti.Brojevi telefona Dispečerskog centra-Službe za prijem reklamacija u vezi sa isporukom toplotne energije za grejanje i pripremu potrošne tople vode ostaju isti i u funkciji 011/2093-011 (prijava reklamacija na kvalitet grejanja i potrošne tople vode) i 011/2093-100 (prijava curenja vode iz instalacija).

#JP Beogradske elektrane

#korona virus

'