AKTUELNO

Nemoguće je postalo moguće, a nova realnost uveliko naša nova normalnost. Tako bismo ukratko opisali period od prvog „zaključavanja“ do danas. Ili još kraće – sve to nam je donela pandemija.

A kako su se novi, neočekivani, uslovi života odrazili na našu svakodnevicu? Tako što smo mnogo toga preko noći promenili. Dobra okolnost je što su velike mogućnosti da promene postanu ujedno i naše nove dobre navike.

M-bankarstvo

Jedna od njih je sve veći broj korisnika m-banking usluga. Banke su dodatno ubrzale svoj proces digitalizacije, a ujedno ga i prilagodile tako da je mobilno i elektronsko bankarstvo pogodno i za kategorije korisnika koji nisu uvek vični novim tehnologijama. To je uslovilo manje gužve u bankama, plaćanje računa u tek nekoliko klikova preko telefona i veliku uštedu vremena.

Foto: Promo

Unapređeno virtuelno korisničko iskustvo

Da je u vremenima kada se preporučuje fizička distanca važno održavati kontakt "jedan na jedan" pokazuju i brojne kompanije koji su dodatno unapredile pristup ka svojim korisnicima. Sada je već jasno da online kupovina, gde možete da vidite osnovne informacije o proizvodima, više nije dovoljna. Korisnik traži personalizovani pristup. I nakon što su to omogućile banke i mobilni operateri, sve više virtuelnih „sagovornika“ viđamo i u drugim delatnostima.

Foto: Filip Moris Srbija

Jedan takav primer je IQOS Virtual Store kompanije Filip Moris. Ovaj online prostor u kojem se sve odvija u realnom vremenu funkcioniše tako što dobijete svog ličnog IQOS eksperta čiji je zadatak da punoletnim korisnicima detaljno objasni sve o ovoj boljoj alternativi nastavku pušenja, da vas posavetuje kako se pravilno koriste ovakvi proizvodi ili da, za vas, naruči baš jedan takav. Baš kao da ste pošli do prodajne zone i saznali sve tokom svoje kupovine i podrške.

Virtuelni let

Virtuelno odlazimo u kupovine, ali i na putovanja koja su nam i dalje poprilično ograničena. Ipak, dok iščekujemo pravo pakovanje kofera, možemo i virtuelno da posetimo neke svetske destinacije.

Foto: Pexels

Ubrzani napredak tehnologije omogućio nam je posete svetskim muzejima, galerijama i kulturnim spomenicima. Dobili smo mogućnost da iz svog doma obiđemo daleke destinacije kroz snimke dronovima, 3D projekcije i to bez čekanja u redovima. Istini za volju, ništa ne može zameniti doživljaj kada ispred sebe vidimo Mikelanđelovog Davida, Da Vinčijevu Mona Lizu ili koračamo ka Koloseumu ili Ajfelovom tornju, ali ih je tehnologija ipak učinila bližim, a nas ujedno i informisanijim.

#Filip Moris Srbija