Najveći holandski aerodrom, amsterdamski Shiphol, koji je ujedno našao se na četvrtom mestu sa 41,50 posto, na listi 10 aerodroma koji su zabeležili najviše kašnjenja ovog leta, odmah iza Toronta, Frankfurta i Pariza. Isto tako, našao se na poslednjem mestu sa 3,9 posto otkazanih letova, navodi Traveltomorrow.
I dok je 2004. godine važio za četvrti u Evropi po broju putnika, odmah iza Hitroa, Pariza i Frankfurta, danas se za njega više vezuju kašnjenja, čekanje u kilometarskom redu i pitanje da li ćete i nakon četiri sata čekanja stići na let. U gore pomenutoj situaciji našao se Beograđanin, koji je ispričao šta mu se dešavalo po povratku u Beograd iz Amsterdama, piše Telegraf.
@Schiphol airport today was pretty rough. My friend arrived 4 hours before her flight. She checked in online in advance. She had no checked luggage, and barely made it through security before her flight. #schipholchaos #schiphol pic.twitter.com/jPq7UbLuqV
— Elizabeth Heider (@liz_heider) 05. септембар 2022.
- Znajući da ljudi konstantno pišu da imaju problema sa ovim aerodromom, na Lufthansin let sam došao tri sata pred poletanje i imao sam samo ručni prtljag. Video sam ogromne kolone, ali sam pomislio da je nešto drugo u pitanju jer sam došao na vreme, odradio sam prijavu za let na automatu i krenuo ka gejtovima - objašnjava čitatelj za Telegraf Biznis dodajući:
The @Schiphol airport mess does not get any better. Came here two months ago and security check lines were over two hours long. This morning the same. Try to avoid Schiphol if you can! #schiphol pic.twitter.com/KVVvEBkBzB
— Ossi Oikarinen (@Ossi_Oikarinen) 05. септембар 2022.
- Ubrzo sam shvatio da postoji red za let i to da u svakoj liniji stoji barem po tri - četiri čoveka. Ispostavilo se da čak ni svi ljudi ne mogu da stanu u zgradu, pa su napravili ogroman šator ispred, koji je dug dobrih kilometar, zatim se savija i nastavlja dalje.
Beograđanin je na kraju zakasnio na svoj let nakon više od tri sata čekanja, a sve kao rezultat nedostatka elementarne radne snage.
- Ispostavilo se da je gužva zato što nisu svi uređaji za skeniranje u funkciji. Radi svega trećina ili polovina.
Da ovo nije jedini slučaj, svedoče fotografije i snimci nezadovoljnih putnika koji se masovno šire na društvenim mrežama.
- Nemate pravo ovo da radite - navodi jedan od korisnika uz snimak ogromnog broja nezadovoljnih ljudi na gejtovima.
Takođe, jedan od korisnika naveo je da su mnogi propustili svoj let zbog nedostatka broja zaposlenih. S obzirom da ovaj problem pogađa kako ekonomske, ali tako i biznis putnike, ne čudi zašto privatne kompanije beleže rast svog transporta.
Naime, privatni letovi doživeli su pravi "bum" još početkom pandemije koronavirusa, kada je rezervisano čak 80 odsto letova, a čini se da će taj broj dodatno rasti sa problemima koji se svakodnevno beleže na aerodromima.
Autor: