AKTUELNO

U zavisnosti od načina na koji ste rezervisali određeni smeštaj, mnogo zavisi i dalji tok dokazivanja prevare, rekao je za PINK, advokat Milan Popović.

Popović je, komentarišući prevare koje se dešavaju u turizmu leti, kada na primer preko interneta rezervišete smeštaj koji ni ne postoji, rekao da se nažalost to dešava i u ovoj, kao što se dešava i u svim drugim sferama života.

- Najpre, bitno je razlikovati dve situacije. Prva situacija je, da, ukoliko organizujete svoje putovanje preko neke agencije, što je svakako bolja situacija jer potpisujete ugovor kao neku garanciju da će oni pružiti određene usluge i ukoliko te usluge ne budu pružene, situacija nije loša, jer imate posrednika u vidu pravnog lica - rekao je Popović.

Foto: TV Pink Printscreen

Kako kaže, koliko toliko imate korektnu pravnu poziciju da ostvarujete određene svoje zahteve.

- Lošija varijanta jeste, ukoliko ste preko bookinga ili bilo koje druge društvene mreže, mislili da direktno stupate u kontakt sa nekim ko je vlasnik apartmana i smeštaja, i na kraju se ispostavi da ste prevareni - rekao je Popović.

Foto: TV Pink Printscreen

Prva stvar je, dodaje, pitanje da li vi uopšte znate sa kojim licem ste razgovarali. To je, kako kaže, problem kod društvenih mreža, jer ne možete da znate sa kim ste razgovarali.

- To su uglavnom ponude koje su neverovatno niske i to treba da bude nešto što će vam upaliti lampicu da nešto nije u redu - rekao je Popović.

Popović je rekao da sajtovi uglavnom imaju i recenzije, koje nisu preterano pouzdane i sigurne ali su svakako nešto što može da vam ukaže na neke detalje.

Autor: