Televizija Pink je tokom jučerašnjeg dana bila najgledanija komercijalna televizija u Srbiji, govore jedini zvanični rezultati merenja gledanosti agencije Nilsen.
Televizija Pink je od svih komercijalnih emitera bila gledanija u totalu, među gledaocima starosti od 18 do 49 godina, među ženskom publikom starosti od 18 do 49 godina i među gledaocima iz prestonice starosti od 18 do 49 godina, dok je i od Javnog servisa Srbije bila gledanija među ženskom publikom, među gledaocima sa teritorije Beograda, kao i među urbanom populacijom.
Verna Pinkova publika bila je uz najgledaniji rijaliti program:
ELITA: Pitanja gledalaca – 22 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 27 odsto ženskog auditorijuma
Foto: Pink.rs, Jelena Simonović
Milionski auditorijum pratio je Pinkov zabavni program:
Premijera – 16 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 17 odsto ženskog auditorijuma
Ekskluzivno – 17 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 19 odsto ženskog auditorijuma
Foto: E-Stock/Časlav Vukojičić, Pixabay.com
Paparazzo lov je sa 16 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 20 odsto ženskog auditorijuma ušao u top 10 najgledanijih emisija u danu na svim televizijama
Televizija Pink bila je apsolutni lider i u informativnom programu:
Nacionalni dnevnik je tokom jučerašnjeg dana bio najgledanija informativna emisija svih komercijalnih emitera
Slede ga Jutarnji dnevnik... Nacionalni dnevnik u 10.... Nacionalni dnevnik u 13..... Popodnevni dnevnik
Foto: TV Pink Printscreen
Obraćanje predsednika Srbije Aleksandra Vučića i predsednika Kipra Nikosa Hristodulidisa – 20 odsto televizijskog auditorijuma
Televizija Pink bila je dominantna kada je reč o serijskom programu:
Zakopane tajne nastavljaju da ostvaruju fantastične rezultate! Novu epizodu druge sezone hit domaće serije Zakopane tajne pratilo je 16 odsto televizijskog auditorijuma
Foto: TV Pink Printscreen
Odlične rezultate gledanosti ostvarile su serije Fatalna ljubav, Nevina i Ranjeno srce
Hvala na ukazanom poverenju! Ostanite uz program vaše televizije Pink!
Autor: