AKTUELNO

Televizija Pink je tokom jučerašnjeg dana bila najgledanija komercijalna televizija u Srbiji, govore jedini zvanični rezultati merenja gledanosti agencije Nilsen.

Televizija Pink je od svih komercijalnih emitera bila gledanija u totalu, među gledaocima starosti od 18 do 49 godina, među ženskom publikom starosti od 18 do 49 godina, među gledaocima sa teritorije Beograda, među gledaocima iz prestonice starosti od 18 do 49 godina i među urbanom populacijom, dok je i od Javnog servisa Srbije bila gledanija među ženskom publikom.

Foto: Pink.rs

Verna Pinkova publika bila je uz najgledaniji rijaliti program:

ELITA: Žurka – 20 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 27 odsto ženskog auditorijuma

Foto: PINK.RS/TV PINK PRINTSCREEN/Z. Veljković

Milionski auditorijum pratio je Pinkov zabavni program:

Praktična žena – 18 odsto ženskog auditorijuma

Premijera – 15 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 18 odsto ženskog auditorijuma

Ekskluzivno – 16 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 18 odsto ženskog auditorijuma

Foto: TvPink

Najgledaniju late night emisiju pratilo je 18 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 22 odsto ženskog auditorijuma. Sa više od 1.000.000 gledalaca, Ami G Show bio je 6. najgledanija emisija u danu na svim televizijama

Televizija Pink bila je apsolutni lider i u informativnom programu:

Nacionalni dnevnik – 15 odsto televizijskog auditorijuma

Slede ga Jutarnji dnevnik,l Nacionalni dnevnik u 10, Nacionalni dnevnik u 13, Popodnevni dnevnik

Foto: TV Pink Printscreen

Novo jutro – 16 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 18 odsto ženskog auditorijuma

Televizija Pink bila je dominantna kada je reč o serijskom programu:

Odlične rezultate gledanosti ostvarile su serije Fatalna ljubav, Nevina i Osveta

Foto: TV Pink Printscreen

Hvala na ukazanom poverenju! Ostanite uz program vaše televizije Pink!

Autor: Pink.rs

#Gledanost

#Televizija