Televizija Pink je tokom jučerašnjeg dana bila najgledanija komercijalna televizija u Srbiji, govore jedini zvanični rezultati merenja gledanosti agencije Nilsen.
Televizija Pink je od svih komercijalnih emitera gledanija u totalu, među gledaocima starosti od 18 do 49 godina, među gledaocima sa teritorije Beograda, među gledaocima iz prestonice starosti od 18 do 49 godina i među urbanom populacijom, dok je i od Javnog servisa Srbije bila gledanija među ženskom publikom kao i među ženskom publikom starosti od 18 do 49 godina.
Foto: TV Pink Printscreen
Verna Pinkova publika bila je uz najgledaniji rijaliti program:
Emisija Elita 9: Vanredno ubacivanje je sa 16 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 21 odsto ženskog auditorijuma ušla u top 10 najgledanijih emisija u danu na svim televizijama
Foto: Pink.rs
Elita 9: Ispovest sina Site Ahmić Nerio Boris Ružanjija – 21 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 26 odsto ženskog auditorijuma
Foto: TV Pink Printscreen
Televizija Pink bila je apsolutni lider u informativnom programu:
Foto: TV Pink Printscreen
Nacionalni dnevnik je tokom vikenda ušao u top 10 najgledanijih emisija u danu na svim televizijama
Slede ga Jutarnji dnevnik, Nacionalni dnevnik u 10, Nacionalni dnevnik u 13 i Popodnevni dnevnik
Foto: TV Pink Printscreen
Novo jutro – 15 odsto televizijskog auditorijuma
Foto: TV Pink Printscreen
Televizija Pink bila je dominantna kada je reč o serijskom programu:
Foto: TV Pink Printscreen
Odlične rezultate gledanosti ostvarile su serije Klopka ljubavi, Oteta, Sudbina i Familija
Hvala na ukazanom poverenju! Ostanite uz program vaše televizije Pink!
Autor: Jovana Nerić