Nije mogla da se smiri!

Milica Kemez je više od pola sata pokušavala da nađe izlaz iz "Zadruge" u ekonomskom dvorištu, ali bezuspešno. Filip Car se pojavio i pozvao je da popričaju, kako bi je smirio.

Moraš da nađeš neki način da se smeješ tome - tešio je Car.
Stavi se u moju situaciju - govorila je Milica.
Nemam šta da ti pričam, mene su juče Nadica i Mića potpalili da razbijam stvari po kući. Ti dolaziš u situacije, normalno da ti je teško, ali valjda si se očeličila. Nisi glupa, drugi put si ovde... Nisi neka k*rava. Meni ponavljaju ovde mesecima da sam agresiva. Reci da te boli k*rac za njihove komentare. Reci mu, hoćeš da budemo u vezi, prijatelji ili ništa... Ne znam šta je njemu, ti generalno nisi loša cura. Imam osećaj da ga voliš kao Boga, da nisi spletkaroš, da mu ne želiš loše. Vidi se da patiš za njim, da ne igraš rijaliti. Možda sam ja lud - pričao je Filip.

Kunem ti se Bogom. Tomović se zakleo da sam jedina devojka sa kojom ne igra rijaliti, ja sam mu verovala. Ja sam i prošle godine ležala u krevetu, Bora to zna. Samo sam htela da mu sačuvam krevet. Sve vreme je bio prijateljski nastrojen, dok te noći nije krenuo. Ja sam tada izašla iz kreveta - pričala je Milica.

Ja nisam video osobu da manje ceni sebe od tebe, a i Bore. Nisi ti zadnja rupa na svirali. Lepa si, mlada si, imaš stila, kreni da se ponašaš kao dama. Reci mu: "Gaziš me 15 meseci, odluči se da li sam ti za j*banje majke, za prijateljski odnos, za ljubavni ili da budemo neprijatelji". Reši neke stvari u životu. Veruj mi, ovde možeš prstom da pokažeš sa kim želiš da budeš. Da li hoćeš da budeš paćenica i žrtva? Tako mi deluje. Da letiš za nekim, da bi te neko izvređao - nastavio je Car.
Nije tako - pravdala se Milica.
Bora koliko je dobar lik, on je dželat za tebe. Reci mu da ako te još jednom uvredi, da ćeš naći nekoga ko će ga sj*bat. Vidiš kako ja i danas kad me odrukala, ništa. Ja sam najgore moguće stvari radio, postao sam odvratan tip, sam se sebi gadim, sam se sebi omražen. Ali daj, brate, ti si žena. Ulovi se bilo čega. Mina kakva god da je, ona je dostojanstvena. Opekla se, posle veza, uvreda. Tebe najgore komentarišu jer te gledaju kao damu. Ovaj ološ šta, preseče, pa se izj*be sa drugim u krevetu pored. Ti nisi takva, pa ne mogu da budu isti postupci - pričao je Filip.

Detaljnije u nastavku ovog teksta.

Autor: M. P.