AKTUELNO

Ovo muči mnoge roditelje!

U novom izdanju emisije ''Amidži šou'' voditelj Ognjen Amidžić ugostio je poslanicu Narodne Skupštine i lekarku Slavnicu Đukić Dejanović, kreativnog direktora ''Telegrafa'' Sašu Jovanovića, voditeljke Milicu Kon i Sanju Marinković, kao i kompozitora Marka Kona kako bi dali svoj sud na temu uticaja medija i novog muzičkog pravca na društvo.

Foto: TV Pink Printscreen

Ognjen Amidžić poktrenuo je temu društvenih mreža, koje su najviše zastupljene među pripadnicima najmlađih generacija, a Milica Kon i sama je je korisnica Tiktoka, gle plasira svoj kontent, te je otkrila na koji način gleda ovu platformu, koja iz dana u dan beleži sve više korisnika.

Aktivna sam na ''Instagramu'', kao i na Tiktoku. Kad je u pitannu neka redakcija, ona ima urednike, a druištvene mreže nemaju to. Algoritam je ono što najčešće gledamo, pa sličan sadržaj ponudi sama društvena mreža. Neki se čude jer im to na telefonu izlazi, a to je zapravo ono što i sami traže i trigeruju. Potrebno je da roditelji kontrolišu ono što deca gledaju, pojavile su se aplikacije koje to i pružaju. Na početku sam i sama prezirala Tiktok, jer sam ga napravila zbog svoje dece, a sav sadržaj koji ja na njemu pratim je zabavan, malo higijeničarski - rekla je Milica Kon.

Nakon nje, Saša Jovanović istakao je da je roditeljska briga, stub vaspitanja svakog roditelja, a izostanak iste, put ka lošim navikama i ponašanju mlade osobe.

Mnogi negativno komentarišu naslovne strane novina, ja ne znam, koje dete danas gleda naslovne strane, ili čita novine?! Sve je u porodici. Roditelji stvaraju alibi, a to ne pogrešno. Naše generacije su željne posla i uspeha, dok im deca sama sede kod kuć - dodao je Saša Jovanović.
Nekada je televizija bila stub informisanja, sada je od toga brži portal, a najbrže su društvene mreže - dodao je Ognen.
Svi smo mi mediji. Svako treba da snosi odgovornost za sve što radi, to je činjenica - rekla je Sanja.

Foto: TV Pink Printscreen

Potom su gosti otkrili na koji način dođivljavaju roditeljstvo i posvećenost deci.

Influenseri dobijaju pare od sponzora. Ljudi kojima je sazržaj šrofila nasilan, a čak i pored toga neko gledi da ga sponoziše, govori mnogo toga. Kako taj oglašivač razmišlja? - rekao je Marko Kon.
Industrija klađenje je prošle godine zaradila sedam puta više, nego bilo koji sport. Sve se obrnulo, na neki način je to ovo o čemu Marko sada govori - istakao ej Saša Jovanović.
Ja ipak smatram da svako bira vrednosti shodno onom šta ga interesuje. Ja ne želim da gledam nešto što je loše. ''Izfuzija' agresije koju deca primaju je kobna, odnosno takva postaje. Ja se ovih dana preispitujem kao roditelj. Radim jednu od najgledanijih emisija, mnogo projekata, imam obaveze, ali se bavim detetom. Svaki dan dete odvozim i dovozim u školu. Neki misle da treba da ga pustim, ali meni četrdesrt minuta sa njim mnogo znači - dodala je Sanja Marinković.

Foto: TV Pink Printscreen

Autor: S.Z.