Iako su Nebojša Bojović i Milošević bili direktno nadležni za nadstrešnicu železničke stanice u Novom Sadu, oni su posle tragedije podneli ostavke i nikada nisu objasnili građanima šta se desilo.
Dekan Saobraćajnog fakulteta i nekadašnji predsednik skupštine Infrastrukture Železnice Nebojša Bojović, i direktor istog preduzeća Milutin Milošević, došli su u fokus pažnje javnosti nakon što su isplivale njihove fotografije sa vođama blokadera i predstavnicima stranih firmi.
Milošević je, kako smo ranije pisali, tokom svoje profesionalne karijere, imao više projekata, od kojih se ističe angažovanje na projektu izmeštanja stare železničke stanice i sređivanja terena u okviru projekta „Beograd na vodi“.
Podsetimo, iako su Nebojša Bojović i Milošević bili direktno nadležni za nadstrešnicu železničke stanice u Novom Sadu, oni su posle tragedije podneli ostavke i nikada nisu objasnili građanima šta se desilo.
Sada se pojavljuju novi dokazi
Advokat i predsednik Narodne stranke Vladimir Gajić objavio je na svom X nalogu nove dokaze u slučaju pada nadstrešnice.
Godinu dana pre tragedije, 10. novembra 2023. godine, Nebojša Bojović je potpisao odluku kojom ovlašćuje preduzeće da sa kompanijom "Srbijavoz" zaključi ugovor u kojem se garantuje da vozovi mogu bezbedno saobraćati prugama, kao i da su stanice koje se koriste za ulazak i izlazak putnika na tim železničkim pravcima bezbedne. U tom ugovoru i železnička stanica Novi Sad navedena je kao bezbedna – kako za putnike, tako i za vozove.
НОВИ ДОКАЗИ:
— Владимир М.Гајић (@vladimirgajic1) 17. јул 2025.
БОЈОВИЋ ГОДИНУ ДАНА ПРЕ ПАДА НАДСТРЕШНИЦЕ ГАРАНТОВАО ДА ЈЕ ЖЕЛ. СТАНИЦА НОВИ САД БЕЗБЕДНА НА ОСНОВУ УГОВОРА ЗА КОЈИ ЈЕ БИО ЗАДУЖЕН ИЗВРШНИ ДИРЕКТОР МИЛОШЕВИЋ!
Проректор и бивши председник Скупштине Инфраструктуре Небојша Бојовић није само кроз Извештаје о раду… pic.twitter.com/dtk4OmBTaZ
Za bezbednost na prugama i stanicama u okviru kompanije „Infrastruktura železnice Srbije“ tada je bio odgovoran Milutin Milošević, takođe jedan od ljudi sa slike, u svojstvu izvršnog direktora za upravljanje javnom železničkom infrastrukturom.
U periodu trajanja pomenutog ugovora – od 10. decembra 2023. do 14. decembra 2024. godine – upravo su Nebojša Bojović i Milutin Milošević bili ti koji su garantovali bezbednost putnika na železničkoj stanici Novi Sad, u vreme kada je došlo do pada nadstrešnice.
Ugovor o kome je reč nije tajna – nalazi se u posedu novosadskog tužilaštva, kao i Komercijalni ugovor o rekonstrukciji i modernizaciji pruge Beograd–Subotica.
Međutim, ovaj dokument je isključen iz dokaznog materijala, jer bi njegovo korišćenje značilo odustajanje od optužbi protiv određenih lica, dok bi istovremeno otvorilo prostor za procesuiranje drugih – onih koje se trenutno štiti.
Podsetimo, dekan Saobraćajnog fakulteta i nekadašnji predsednik skupštine Infrastrukture Železnice Nebojša Bojović i Milošević su se fotografisali u jednom prestoničkom restoranu, u društvu tužioca za organizovani kriminal Mladena Nenadića, kao i vođa blokadera rektora Vladana Đokića i bivšeg košarkaša Dejana Bodiroge.
Upravo je Bojović taj koji je, kao predsednik Skupštine Infrastrukture Železnica, na tom telu usvojio izveštaj da su svi radovi na Železničkoj stanici Novi Sad završeni 5. jula 2024. godine.
- Druga faza rekonstrukcije železničke stanice Novi Sad, u sklopu projekta izgradnje brze pruge između Novog Sada i Subotice, završena je 5. jula 2024. godine, kada je novi stanični vestibil sa galerijom, šalterima, čekaonicama i drugim pratećim prostorijama otvoren za putnike i korisnike usluga - navodi se u izveštaju koji je usvojio Bojović.
Tako 26.07.2024. Bojović lično potpisuje odluku da se usvaja Izveštaj o stepenu usklađenosti planiranih i realizovanih aktivnosti iz Programa poslovanja Akcionarskog društva za upravljanje javnom železničkom infrastrukturom „Infrastruktura železnice Srbije“.
Autor: A.A.