AKTUELNO

Generalni direktor Telekom Srbija Predrag Ćulibrk izjavio je danas da je na delu pokušaj "reketiranja Telekoma Srbije od strane televizije N1", te da Junajted medija traži emitovanje tog kanala po ceni 22 puta većoj od prosečne.

Marketinški stručnjak Nebojša Krstić ocenjuje da je današnja konferencija za medije Telekoma Srbija sazvana kako bi se stalo na put spinu po kojem država Srbija, odnosno Telekom kao njen reprezent) u stvari cenzuriše N1. 

- Generalni direktor Predrag Ćulibrk objasnio je zašto ovo nije istina, objasnio je da je Junajted medija, dok su trajali pregovori, ukinula N1 i čitav paket od 17 kanala – kaže Krstić. Podseća da je Telekom pristao na cenu, ali ne i na teritorijalnu ograničenost.

Ovaj spin je, navodi, ekonomske prirode jer Telekom Srbija ima interes da puti ove kanale, dok je Junajted medija pokušala da ovaj sukob pretvori u politički.

- Pokušali su da se predstave kao žrtve, da izmanipulišu javnost i predstave sekao žrtve cenzure od strane države. Ovo neka nikakvog osnova i brutalna je laž.Ćulibrk je pozivom da im se odmah da N1 za džabe pokazao da je reč o brutalnojlaži – kaže Krstić za Pink. 

Foto: TV Pink Printscreen

Podseća i da je ovih dana na delu pokušaj reketiranja Telekoma Srbije od strane televizije N1, te da Junajted medija traži emitovanje tog kanala po ceni 22 puta većoj od prosečne.

- Ponuđena tržišna cena samo za N1 apsolutno je netržišna i mislim da je to reketiranje i Telekoma, ali i države koja treba da se predstavi kao cenzor. Telekom je, da bi stao tome na put, ponudio da ustupi N1 za džabe – kaže Krstić za Pink. 

Vrlo je neuobičajeno da se prvo zabrane svi kanali, a da kada shvatite da druga strana neće ćutati na manipulacije, onda je N1 pribegao marketinškom triku, nudeći ekskluzivno samo kanal N1 i to nudeći ga praktično preko javnog oglasa, kaže Ištvan Kaić, analitičar medija.

- U tom javnom oglasu navodi se da je N1 objektivna, profesionalna televizija, kao i da su građani za proteklih pet godina prepoznali ovu televiziju i prate je kad god je neki važan politički događaj. Sve ovo namenjeno je medijskoj manipulaciji, a kako bi se građanima predstavilo da je vrednost ove televizije Bog zna kakva – kaže Kaić. 

Foto: TV Pink Printscreen

Upravo je javna ponuda, ističe on, bila početak skliznuća sa poslovnog na politički teren, a posle toga počela je kampanja. 

- Junajted medija je napravila situaciju da od toga da li će Telekom prihvatiti N1 ili ne zavisi čitavo pitanje slobode medija u Srbiji. Prešli su na politički teren, pa je Telekom zaoštrio situaciju: sada žele da N1 emituju i besplatno i to na svim provajderima, uključujući i osnovne – kaže Kaić. 

#Ištvan Kaić

#Nebojša Krstić

#Novo jutro

'