AKTUELNO

Hvala na ukazanom poverenju.

Još jedan dan televizija Pink je završila kao najgledanija komercijalna televizija u Srbiji, govore jedini zvanični rezultati merenja gledanosti agencije Nilsen. Pored toga što je u totalu bila gledanija od svih komercijalnih emitera, televizija Pink bila je gledanija i među gledocima starosti od 18 do 49 godina, u istoj starosnoj kategoriji ali iz prestonice, među urbanom populacijom, kao i među gledaocima sa teritorije Beograda. Sa 20 odsto udela u gledanosti, televizija Pink bila je apsolutno najglednaija u kategoriji ženkse publike u odnosu na sve komercijalne televizije, ali i Javni servis Srbije.

Foto: TV Pink Printscreen

Pinkov „Popodnevni dnevnik“ je sa 21 odsto auditorijuma bio najgledanija informativna emisija svih komercijalnih emitera, a slede ga centralna informativna emisija „Nacionalni dnevnik“ i „Nacionalni dnevnik u 13“. Direktan prenos otvaranja petlje Batajnica kom je prisustvovao predsednik Srbije Aleksandar Vučić je na televiziji Pink pratilo 19 odsto gledalaca.

Foto: TV Pink

U večernjem terminu, odlične rezultate ostvarili su „Paparazzo lov“ i „DNK“. Uz novu epizodu emisije od koje strepe poznati „Paparazzo lov“ bilo je skoro 1.000.000 gledalaca, dok je uz novu epizodu „DNK“ bilo 21 odsto auditorijuma. Na listu najgledanijih formata upisale su se i kratke forme vesti o poznatima „Premijera“ i „Ekskluzivno“.

Foto: Jelena Simonović, Pink.rs

Foto: TvPink

Izbor milionske publike bio je naš inostrani igrani program – serije „Zakletva“ i „Fatalna ljubav“ našle su se u samom vrhu gledanosti.

Foto: PROMO

Pored toga što je milionski auditorijum sva turbulentna dešavanja pratio u direktnim uključenjima u najgledaniji rijaliti na ovim prostorima „Zadruga 4“, neverovatnih 29 odsto auditorijuma bilo je uz emisiju „Pitanja gledalaca“.

Foto: Pink.rs/Jelena Simonović

Hvala na ukazanom poverenju! Podsećamo vas da budete odgovorni prema svom i zdravlju svojih najbližih. I naravno, ostanite uz program vaše televizije Pink!

#Gledanost