AKTUELNO

Hvala vam na ukazanom poverenju!

Televizija Pink je još jednu nedelju započela kao najgledanija komercijalna televizija u Srbiji, govore jedini zvnični rezultati merenja gledanosti agencije Nilsen. Sa 19 odsto udela u gledanosti, televizija Pink bila je ubedljivo gledanija od svih komercijalnih emitera u Srbiji.

Foto: TV Pink Printscreen

Pored totala, ružičasta televizija ostvarila je značajnu prednost i u posebnim grupama gledalaca – među publikom starosti od 18 do 49 godina, u istoj kategoriji ali iz prestonice, među urbanom populacijom, kao i među publikom sa teritorije Beograda. Televizija Pink je sa 21 odsto auditorijuma bila ubedljivo najgledanija u odnosu na sve komercijalne televizije ali i Javi servis Srbije u kategoriji ženske publike.

Pinkova centralna informativna emisija “Nacionalni dnevnik” je sa udelom u gledanosti od 22 odsto bila najgledanija informativna emisija svih komercijalnih emitera. Sa odličnim rezultatima slede je “Popodnevni dnevnik”, kratka forma vesti “Minut, 2”, kao i Pinkove sportske vesti.

Foto: TV Pink

Naš domaći igrani program bio je izbor naše verne publike. Istorijski spektakl “Jugoslovenka” se sa 17 odsto udela u gledanosti i blizu 1.000.000 gledalaca našao se na 8. mestu najgledanijih formata na svim televizijama. I Pinkov inostrani igrani program ostvario je fantastične rezultate – serije “Zakletva” i “Surova ljubav” našle su se u samom vrhu gledanosti.

Foto: TV Pink Printscreen

Foto: Promo

Pažnju milionskog auditorijuma privukla su i dešavanja u četvrtoj sezoni “Zadruge”. Pored direktnih uključenja, skoro 1.000.000 gledalaca pratilo je emisiju “Zadruga 4 – Izbor potčka”, dok je neverovatnih 25 odsto auditorijuma bilo uz emisiju “Pretres nedelje sa Milanom”.

Foto: Pink.rs/Jelena Simonović

Hvala na ukazanom poverenju! Ostanite odgovorni i ostanite uz vašu televiziju Pink!

#Gledanost

#Televizija Pink